Har man inget att göra så....

Skaffar man sig....
 
Nu har jag tagit helg men så fort jag kom innanför dörren efter jobbet så hade jag lite annat att fixa med, men nu har allt löst sig!
Jag har även mejlat sista mäklaren och tackat nej så nu slipper jag tänka mer på det.
 
På lördag ska vi för första gången få komma in i lägenheten och det känns VÄLDIGT spralligt:)
Risk finns ju att man kommer börja längta ännu mer tills det är dax för flytt men Rom byggdes ju inte på en dag så varför skulle vår nya lägehet göra det :P
 
Men den som väntar på något sköj...väntar ALLTID för länge, HAHAHA!
Förresten har ni sett att det regnar ute...jag tycker faktiskt att det är lite skönt så det kan börja bli lite grönt på träden snart!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Massa fina bilder på dig ju!
Knus & Klem

2013-04-14 | 21:06:27
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback