Marc

Idag är visst en sån där dag då jag inte kan motstå frestelser ;)
 
Denna skönheten fick följa med hem ;)
 
Jag har ju som ni vet kikat på den tidigare men aldrig provat den men det "felet" gjorde jag idag!
Ångrar inte en sekund att jag köpte den, den sitter som en smäck på sedan gillar jag ju att det är läderarmband och inte länk.
 
Jag hittade även en snygg t-shirt som jag ville ha så varför inte köpa?!
Vi har även fått gjort det vi skulle, nämligen kollat på golv men av de alternativen som fanns så var det inget som passade oss alls så vi kommer köra på standad som är ekparkett, ville ju egentligen haft något annat, något mer ovanligt men allt som inte var så vanligt var ju typ shabby chic vilket INTE är ok hemma hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback