Mer verkligt

Hej på er!

Precis nu innan jag loggade in här så betalade jag bokningsavgiften på min resa till Mallorca. Allt blir lite mer verkligt när man har betalt och vet att platsen är min, bara min.

Även om det är ett tag kvar tills vi ska åka jag och Camilla ska åka så drömmer jag mig ändå bort till fina solnedgångar och härliga kvällar och dagar också för den delen. Känslan av att kunna koppla av utan några som helst måsten är så härlig, det var ju inte så länge sedan sist men nu känner jag ändå att det börjar bli dax igen!

Resa är något jag skulle kunna göra ännu mer, gärna 10-12 gånger om året men ekonomin tillåter ju tyvärr inte det och säkert inte jobbet heller för den delen;) man har ju sina saker som måste skötas här hemma.

Apropå saker som måte skötas hemma så har ni säkert inte missat att det nalkas flytt för vår del och idag träffade jag mäklare nr 2 i ordningen och imorgon blir det dax för nr 3...måste säga att jag tycker det är jätte svårt hittills att välja :( dagens i-lansproblem jag vet men ändå! Det kommer nog bli bra i slutändan?!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback