Mys

Godkväll i stugan!
 
Nu har svärmor och Ss åkt hem så dom får en liten stund hemma innan det är dax att vara tillbaka till verkligheten och jobb imorgon igen!
Vi fick ett par timmar med lite mys och skratt som alltid när vi ses:)
 
Som jag lovade igår så skulle jag lägga ut några bilder från bygget av vår lägenhet och här kommer dom;)
 
 
För er som inte sett planlösningen så kanske det är lite svårt att förstå men det kommer bli KANON vill jag lova.
Vi kommer dessutom få bra utsikt då vi kommer bo så högt upp i huset vilket jag gillar:)
 
Nu ska jag vinna miljoner på mitt och morfars tur tal:P
Så håll tummarna!!!
 
KRAM!

Kommentarer
Anonym säger:

Din posetiva syn smittar..jag blir så glad.

2013-04-18 | 11:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback