Trött men nöjd!

Hej på er!

Oj oj oj vilka riktiga kanon dagar det har varit på Leva & Fungera mässan och i mittfunktionshinders monter verkligen! Den hade behövt vara mycket större så att alla härliga människor som besökt oss skulle få plats.

Jag har träffat massor med härliga människor och fått chansen att prata med många utav dom, bland annat Dennis som var med första säsongen utav Mot alla odds och Pax från den säsongen som sänds nu, två riktigt härliga människor.

Jag har träffa David Lega igen och massa andra kända som okända namn. Som jag skrev innan mässan hade startat så var detta första gången jag besökte den men inte sista. Den var MYCKET större än jag trodde vilket var en positiv överraskning. Det fanns mycket roligt att titta på, jag har testat en form av motor man kan sätta på sin vanliga manuella stol så tar man ett tag och börjar rulla sedan kör den av sig själv, man behöver bara styra men glömde papperna i montern där jag mest hållit hus men ska undersöka vad den hette och så. Bra om man som jag inte har fullt med krut i armarna;)

Nu är det lite vila som gäller resten av dagen då det har varit långa intensiva dagar men så roliga, först behöver jag bara äta lite;)

Ha en härlig kväll! 

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback