Vilken känsla!

Hej på er!
 
Jag har en underbart härlig känsla när jag tittar ut genom mina nyputsade fönster.
Alla fönster utom inglasningen på balkongen är skinande rena och jag har nya blommor i mitt ena köksfönster som jag fick med mig hem från Ikea idag!
Man kan ju inte annat än att vara nöjd:)
 
Nu har jag precis pratat med min underbara svärmor i telefon i över en timma och fått massa bra tips på var jag kan köpa dukar att måla på till nya lägenheten.
Detta kommer bli som en sallad som vi brukar säga;)
 
Nu till tv soffan för att titta på andra avsnittet av en helt grymt bra serie...
 
 
Mot alla odds på svt1!
 
Ha en riktigt fortsatt härlig tisdagskväll!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback