Det är en djungel....

Hej på er!
 
Sorry för bad update idag igen:S
Jag har haft häcken full på jobbet och efter jag kom hem har jag cyklat, duschat och vikt massor med tvätt och sedan har jag lagt in alla bilderna på datorn från mammas kamera...det var inte så lätt som jag trodde eller så är det bara ett allmänt handhavande fel;)
Nu är det en ren djungel att välja ut bra bilder för det är typ 600 stycken så det får bli som det blir!
 
Här kommer några från en utav våra utflykter vi gjorde till Xcaret:)
 
 
Nu ger jag upp, jag har försökt få dom i ordning men det går inte så bra och mitt tålamod är slut för att jag är så trött men här är några bilder iallafall;)
Hoppas inte det är några som är samma...jag har gjort mitt bästa!
 
Natti natti:)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback