Drömmer mig bort!

Godkväll gott folk!
 
Jag sitter verkligen och drömmer mig bort till den lägenhet vi kanske kommer köpa;)
Hur den ska inredas med mera och det är såååååååååååå roligt!
 
Denna tavla från Carolina Gynning som tyvärr är slutsåld skulle jag nästan göra vad som helst för att ha hängandes på en vägg i vårt nya hem!
 
 
Men det blir ju lite svårt då den inte längre finns att köpa men hon har ju gjort så mycket annat jag tycker är snyggt också som tur är!
Detta kommer bli en riktigt dyr historia men det är det helt klart värt!
 
Just det, som jag skrev i förra inlägget så kommer jag från och med idag även blogga på http://mittfunktionshinder.se/pernilla-berg/
Det är helt nytt för mig vilket känns väldigt roligt men det kommer ta lite tid innan jag lär mig hur jag ska göra för det är inte alls på samma sätt som här.
På måndag så ska jag se om jag kan få lite mer hjälp att komma igång ordentligt men tiden är lite knapp då för jag ska på utbildningen mer eller mindre hela dagen annans får jag ta det på tisdag;)
 
Ni kommer inte märka så stor skillnad här mer än att jag inte kommer centrera texten vilket jag annars har en förkärlek för...hihi!
 
Nu ska jag fortsätta att drömma mig bort och mysa med mina underbara lilla familj!
Trevlig kväll allihopa!
 
KRAM!
 
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Så kul, så kul med allt nytt som händer!
Har du tur så kanske du så småningom kan hitta en begagnad tavla? Håll utkik på Tradera, folk säljer ju nästan nyinköpta grejer när dom kommer på, i efterhand, att dom egentligen inte hade råd....
Vi kan väl höras under helgen!?
Knus & Klem

Svar: Jaa det är det verkligen :)Åhh tack för tipset, får kolla där för denna tavlan hade jag så velat ha!
Självklart gör vi det!
Puss & kram
Pernilla Rapp

2013-02-23 | 09:34:07
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback