Fullt upp!

Hej på er!
 
Jag har haft fullt upp idag, började med att åka till...
 
I Göteborg för undersökning om hur vida det eventuellt skulle gå att operera mina ögon men som jag trodde var det inte möjligt då jag är för mycket översynt:S
Fast jag är glad att jag gick dit och fick det bekräftat av proffs...visst hade jag blivit jätte glad om det hade fungerat att operera mig men samtidigt lider jag inte av varken mina glasögon eller linser.
Nu har jag en riktigt bra anledning att köpa nya glasögon för mina andra är ju faktiskt tre år gamla;)
 
Efter mitt besök i stan blev det en liten sväng om Sävedalen för lite blandat och sedan till Ica Maxi för storhandling vilket verkligen behövdes nu när vi varit borta, så nu finns det massor med mat iallafall i några dagar;)
 
Sedan hem och packa upp allt och sedan börja fixa lite mat till oss och idag blev det...
 
...kycklingsallad:) MUMMA!!!!
 
Nu ska jag se om jag kan knata ihop ett inlägg till med bilder från Mexico;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback