Lite tidigt men ändå;)

Godkväll:)
 
Idag har jag ju varit iväg och shoppat IGEN:)
Idag fick jag med mig två saker till Ella som hon ska få utav faster, ett par jätte gossiga mjukisar till mig, lite kallingar till min man och TVÅ PAR vår/sommarskor:)
 
Lite tidigt det vet jag men hade jag inte köpt dom idag så hade det varit kört för jag tog sista paren i storlek 39!
 
 
Jag är såå himla nöjd så nu är det bara till att vänta in våren, jag är REDO!!!
 
Denna veckan har verkligen varit en toppen vecka på alla sätt men ändå så är det underbart med fredag så jag får ha min kärlek hos mig och njuta av livet lite extra:)
Alltid lika härligt med helg!
Denna helgen kommer göras något helt oväntat för att vara oss...men jag berättar imorgon;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback