Mer än nödvändigt!

Hej på er!
 
Idag har vi verkligen haft en riktig fixa hemma dag vilket behövdes!
Nu när vårsolen har börjat titta fram så ser man allt så mycket tydligare, som hur smutsiga golven egentligen är osv...
Vi har dammsugit och skurat alla golven ordentligt, det dras ju in onödigt mycket skit av min rullstol men vad ska jag göra...jag behöver den ju?!
Så nu är allt salt och allt annat borta och så förblir det så länge det är tort ute:)
Känns som en befrielse, nu ska det bara bli lite varmare så man kan putsa fönsterna för dom är inte heller rena:S
 
Jag älskar att fixa och greja hemma även om det innefattar städning, man blir ju så glad efteråt!
Men en riktigt skön känsla kan man slå sig ner i soffan med gott samvete vilket jag ska göra snart, ska bara...först;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback