Några utvalda härliga bilder:)

Hej på er!
 
Anders vill titta på en film så det blir inte ett inlägg om hela vår resa för det kommer ta massor med tid att göra och då vill jag inte känna mig stressad utan jag vill försöka få alla bilder i ordning och förklara lite för er.
Istället blir det några utvalda bilder från vår härliga resa:)
 
 
Galet svårt att välja för det finns så många härliga bilder men som sagt, jag ska säga till mamma så jag får resten utav bilderna imorgon så ska jag försöka sotera dom ordentligt snarast så det kommer ett riktigt bildregn här;)
 
Nu blir det film:)
KRAM!
 

Kommentarer
Allis säger:

Hur fina är inte ni då? Hela tiden!
Å så Mexico... Näe, längtar inte alls dit... ;)
Sov gott och hoppas att ni båda vaknar och är pigga och krya imorgon!
Knus & Klem

2013-02-11 | 00:24:42
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback