Nöjd!

Hej på er!
 
Nu har jag bytt om till mina mysisar och min fleece tröja efter dagens alla "måsten".
Jag har till och med lagt värmefilten på mina kalla ben nu när jag äntligen sitter still;)
 
 
Jag ser lite sliten ut men bjuder på det, jag skyller på det dåliga ljuset i köket;)
Jag har ju varit hos Åsa idag och fått färgat bort mitt guldiga hår vilket är jätte skönt. Det hade ju solblekts så nu när vi var iväg så det som var mörkt innan var inte längre mörkt utan guldigt vilket jag HATAR men nu är det borta och jag har klippt typ en och halv centimeter på längden och en jobbig lugg:)
Är jätte nöjd!
 
Nu tänkte jag fixa ett inlägg till från Mexico så håll utkik;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback