Över 30 grader i skuggan:)

Hej på er!

Klockan är snart tre på eftermiddagen och vi är faktiskt på rummet för att svalka oss lite...inte likt mig alls men min man är jätte förkyld sedan igår och ville gå in och då hakade jag på för jag är lite röd;)
Jag hade dock inte tänkt stanna inne resten av eftermiddagen utan bara en liten stund!

Idag har jag lyckats att fånga mamma på bild vilket inte hör till vanligheterna men det är ett bildbevis på att hon faktiskt är med här och inte ligger och solar solarium som en kompis till mamma sa;)
Så här bjuder jag på en bild med båda mina underbara föräldrar:)

Nu måste jag smörja in mig igen så jag kan rulla ut i solen igen:)

Ha det underbart gott folk!
KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback