Trodde ni inte va?!

Hej på er!
 
Nu har jag tagit lite mascara så jag ser lite piggare ut än vad jag är;)
 
 
Ska ta mig en huvudvärkstablett så kanske min jobbiga huvudvärk kan ge mid sig också?!
Hur som helt, vi ska ju inte vara hemma ikväll utan vi ska till min bror med familj på middag och...
 
 
Titta på melodifestivalen, fattar ni?!
Shit det händer ALDRIG i vanliga fall men vad gör man inte för lite tid med sin fina brorsdotter Ella:)
Helt ärligt vet jag inte hur jag lyckades övertala min man men det gick.
Så nu vet ni vad vi ska göra ikväll och det är helt ok om ni undrar om vi är sjuka;)
 
Nu ska jag fixa med lite innan vi ska åka:)
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Ha! Jag tänkte på Mello men näe! det kan det väl ändå inte vara.... ;)))
Ha en trevlig kväll och hälsa lilla familjen!

Svar: Haha nää förstår om du inte trodde det;)Nu vet vi verkligen varför vi inte tittar på skiten!!!
Pernilla Rapp

2013-02-16 | 18:59:48
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback