Blir tokig!

Hej på er!
 
Herre...jag håller på att bli heltokig när saker och ting inte fungerar som det ska när man har tusen saker att göra!
Men just nu verkar mitt internet funka som tur är!
 
Jag har varit iväg idag och gjort nya naglar, det blev rosa och silver glitter men har ingen bild än tyvärr men det kanske kommer;)
Sedan hem och slängde in tvätten i tumlaren så jag kunde sätta på nästa som nu också är upphäng, och nu sitter jag och ska färga brynen innan det är dax att få lite mat i magen för att sedan packa ner Salmas saker och åka och lämna henne:S
Usch, jag känner mig som en dålig mamma fast att jag vet att jag inte är det men så töntig är jag!
 
Ok, mitt internet funkar sådär så jag gör väl ett nytt försök att publicera så håll nu tummarna, bilder blir det visst inga alls:S
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback