Bryr mig inte!

Godkväll finisar!

Ligger i sängen och kan inte sova, jag är alldeles uppspelt, sprallig och galen just nu:) har sånt skönt flow på allt som händer och jag trivs som fisken i vattnet verkligen!
Så "hemma" som jag känner mig nu har jag inte gjort sedan jag fick mitt besked om att jag var sjuk och det är ändå 15 år sedan...helt galet!
Alla mina pusselbitar ligger på plats och jag kan leva fullt ut!
Jag är så otroligt lyckligt lottad! Älskar de underbara människor jag har runt i kring mig, som gör livet ännu mer underbart:)
Tack till er som ALLTID finns och ALLTID ställer upp för mig, jag ÄLSKAR er och ni vet vilka ni är, eller hur mamma?!

Jag kollade precis på mobilen på ett ungefär vilken temperatur det var ute, men vet ni...jag bryr mig inte ett dugg om att det är kallt för jag ligger i sängen varm och go bredvid den finaste människa som finns plus att vid den här tiden nästa vecka så packar vi det sista för att dra dit palmerna bor:D
Med dessa orden säger jag godnatt!

KRAM TILL ER!


Kommentarer
Fridis säger:

Så härligt att läsa att du är glad, det smittar av sig!!
Fina du :) puss o kram på dig

2013-01-16 | 23:54:59
Bloggadress: http://fnystrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback