Busy

Hej på er!
 
Haft fullt upp hela dagen så jag har inte haft någon tid att blogga vilket jag tycker är lite tråkigt men nu har jag lite tid över:)
Jag har jobbat och haft en hel del att göra sedan direkt när jag var klar åkte jag till passpolisen för att få gjort ett nytt pass så jag har ett som är giltligt tillräckligt länge efter att vi kommer hem från resan.
Det var väldigt mycket folk där men det gick förvånads värt fort så inom en timma var jag hemma;)
Väl hemma har jag haft en hel del att pyssla med och nu har jag precis tagit mig en lång och riktigt varm dusch:)
Nu är jag äntligen lite lugnare och med i matchen igen:)
 
 
Ikväll blir det mest chill och mys med mina hjärtan eftersom det inte blev mycket utav det i helgen;)
Hoppas att ni mår bra annars?!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback