Grymt!

Hej på er alla glada!
Hoppas att ni mår lika bra som jag?!
Nu är vi hemma från visningen, eller rättare sagt för ett bra tag sen men jag har tjötat i telefon med min underbara mamma och svärmor <3
 
Jag har ju varit iväg på lite blandade saker idag, först blev det ett stopp på Frölunda Torg för lite shopping:)
Jag köpte ett halsband med hörlurar som jag verkligen älskar, så himla bra!
Det är både snyggt och praktiskt!
 
Sedan var jag iväg på en möte och en genomgång på kontoret och blev glatt överraskad på hur enkelt det kommer bli i framtiden:)
Sedan var jag hemma en liten stund och käkade middag sedan bar det iväg på visningen av lägenheten som jag lagt ut några bilder på tidigare.
Måste säga att vi blev glatt överraskade, den var ännu snyggare i verkligheten men tyvärr så nöjer vi oss inte med bara 10 kvm större än vad vi har idag så det blir till att leta vidare men läget var KANON!!!!
Så stan, here we come...vi ska bara hitta rätt lägenhet först;)
 
Nu tänkte jag krypa ner i sängen med min värmefilt och mysa, jag ska kolla på Scandal som börjar om en halvtimma sedan försöka sova för imorgon väntar jobb:)
 
Ha en härlig kväll!
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback