Heldag

Hej på er!
 
Jag har haft en heldag idag med CB och Tina i Ullared och det har varit så mysigt. Vi har gått och strosat och kikat på det mesta.
Det var första gången jag var där och det knappt något folk var så det var VÄLDIGT skönt att kunna kika på det man ville utan att trängas!
Jag fick handlat en del men mest små saker som duschcreme och så, lite fryspåsar och en jacka till min brorsdotter så jag är nöjd:)
När jag kom hem så tvättade jag jackan så att den är nytvättad när hon får den sedan har jag faktiskt haft mys med min underbara mamma!
 
Mamsen åkte för en stund sedan så jag satte mig en snabbis här vid datorn och kikade lite, det kanske jag inte skulle gjort för jag hittade denna snyggingen som jag måste köpa;)
Hihi, vadå jag älskar shopping;)
 
 
Nää nu ska jag faktsikt lägga mig, mitt huvud vill inte vara med mer och det kommer ju en dag imorgon också:)
Ha en trevlig fredagskväll:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback