Inte mycket...

Hej på er!

Det är inte mycket med mig idag...somnade med huvudvärk igår och vaknade med det sedan hjälpte min förbannade kropp till att spä på det lite extra:S
I just love life some days...NOT!
Men men, hoppas att det är bättre tills imorgon då det väntas utflykt;)

När jag kom hem från jobbet idag så låg det en avi innanför dörren om att ett paket hade kommit till mig och det var mitt efterlängtade VS paket :)
Såååååååå nöjd att jag hann få det i tid...hela tre veckor före för att vara exakt ;)
Så nu har jag två nya extremt sköna bh:sar och ett par grymma bikinitrosor!!!! Jippi!!!! Jag ska nog titta igenom denna katalogen ordentligt och beställa lite mer ;)

Nu väntar duschen sedan blir det soffan för hela slanten!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback