Massage

Hej på er!
 
Redan tisdag 8:e januari, tiden går fortare för varje år man blir äldre av någon konstig anledning;)
Idag är det 16 dagar kvar tills vi åker och är inte säker på att jag fattar riktigt att vi snart ska infinna oss på Landvetter flygplats för att åka till Mexico...jag fattar nog det på riktigt när vi väl sitter på planet;)
Nog om det!
 
Nu ska jag snart bege mig mot Elisabeth för en och en halv timmes massage...både skön och mindre skön.
Med mindre skön menar jag bindvävsmassage och med skön menar jag vanlig klassisk massage.
Bindvävsmassagen är RIKTIGT nyttig för mig som sitter still så mycket, det ökar cirkulationen ordentligt vilket behövs för mina ben är mer eller mindre alltid kalla vilket inte alltid är så skönt.
 
 
Så nu är det dax att åka så jag inte blir sen;)
Ha en härlig dag!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback