Opppppppppps!

Herre jävlar på ren svenska vad korkad jag är:S
Har ju skrivit ut biljetterna och fixat lite inför resan idag och när jag skulle lägga ner biljetterna ihop med passen så kollade jag på mitt vilket var en jävla tur då jag upptäckte att det inte alls är giltligt i sex månader efter hemkomst som det måste vara utan knappt fyra månader så det är bara till att åka till passpolisen på måndag direkt efter jobbet och fixa det annars kan man visst bli stoppad från att åka och det vill jag ju gärna slippa!
 
 
Phuuuu säger jag att jag ändå upptäckte det i "god" tid så jag hinner fixa det och inte bara måste göra ett provisoriskt pass!
Fast lite småroligt är det då jag sa till mamma och pappa i somras att fixa pass i god tid...men hade visst mer koll på deras än mitt eget men så kan det gå när inte haspen är på:D
Så nu vet ni vad jag måste göra direkt efter helgen iallafall;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback