Phuu, nu kan jag andas ut!

Hej på er!
 
Haft riktigt dåligt med tid till att uppdatera här idag för det har varit ganska så snurrigt på jobbet.
Jag hade en hel del att göra samtidigt som jag svarade i telefonen och den ringer en hel del men det löste sig efterom jag bara var stand in en liten stund.
 
Efter jobbet drog jag ner till passpolisen för att efterlysa mitt pass som skulle varit klart senast i måndags, jag började ju bli lite smått nervös!
När jag kom och tog en nummerlapp var det bara en före i kön och sedan när det blev min tur så var det samma tjej som satt i kassan som när jag gjorde passet och jag sa som det var att jag inte fått något sms om att det var klart...tydligen så var det fler som inte fått det men mitt pass låg snällt och väntade så nu är jag redo att åka;)
Ok då, kanske ska packa först men förutom det är jag redo:)
Skönt att kunna andas ut lite!
 
När jag kom hem lagade vi lite mat, sedan tog jag en lång varm dusch för att bli lite varm igen sedan har jag tvättat och fixat med lite annat smått, även planerat för något liknade detta till lunch på stan imorgon med en vän innan det bär av till kontoret igen:)
 
 
Nu ropar soffan på mig;)
Ha en härlig kväll!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback