Lååååångfredag!

Godmorgon på er!
 
Hoppas att ni vaknade lika härligt som jag av att fåglarna kvittrade och solen lös upp hela rummet, nu känns det verkligen att våren är på G!
 
Som ni vet har jag ju bokat resa till Mallorca en vecka i augusti men igår fick jag reda på att dom inte hade något passade rum kvar på det hotellet jag valt (låter kanske konstigt men resemålet öppnade igår och det var andra förfrågningar före mig) men nu har Kristin som hjälper mig hittat ett annat hotell på annan ort som uppfyller mina krav så nu har hon skickat ner en förfrågning dit så nu håller vi tummarna;)
Isfall kommer jag och CB bo här:)
 
 
Jag tycker det ser väldigt nice ut!
Det kan ju också vara kul att åka till en annan ort än det jag tänkt mig från början, Alcudia har jag ju faktiskt redan varit så...
 
Nää nu är det dax att ta tag i denna LÅÅÅÅNGA FREDAG och göra något vettigt...vad vet jag inte riktigt än men den får fortsätta med en dusch;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback