Du och jag!

Denna dagen för fyra år sedan fann jag min dröm man i en kille vid namn Anders. Lite smålustigt då jag känt honom i flera år tidigare men helt plötsligt så blev vår relation kärlek och den växer sig starkare för var dag som går!
 
Jag trodde aldrig (om jag ska vara helt ärlig) att det fanns möjlighet för mig som sjuk att bli galet kär i någon som faktiskt blev det tillbaka, men nu i efterhand vet jag och förstår jag bättre att det har ju ingen betydelse om man är frisk eller sjuk ;)
 
Jag känner mig som världens lyckligaste och vackraste kvinna som har en så underbar och fantastisk kille, finns ingen som får mig att må så bra och vara så lycklig som honom :)
 
Finns ingen högre vinst att få någonsin, vet inte ens om att bli frisk hade slagit det...eller jo om jag hade fått fortsätta mitt liv som jag gör nu ;)
 
 
 
Som ni vet så har vi ju köpt lägenhet så vi har sagt att vi inte ska köpa födelsedagspresent etc men han ville ge mig en liten blomma ändå :)
Som alltid när jag får blommor (vilket händer ganska ofta) blir jag väldigt glad, en enkel grej som uppskattas väldigt mycket.
Tack snälla igen älskling, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback