Inte ofta

Solen lyser utanför fönstret vilket har gjort mitt jobb med att plocka ögonbrynen mycket lättare och även en lätt sminkning är redo för eftermiddagen :)
 
 
Som ni ser ser jag inte helt pigg och kry ut ännu men det är sånt som händer...mår ju i allafall bättre idag men hostar fortfarande en hel del :(
 
Jag har mina fina smycken på mig som jag fick utav min farmor och farfar medans de fortfarande var i livet, de andvänds inte så ofta utan mer vid tillfällen då jag vill vara extra fin som tex idag då vi ska ut och fira Anders!
 
Tänkte ta och fila ner mina naglar också som redan är på tok för långa, sedan är det lite annat små fix innan vi ska börja röra oss ner mot stora staden!
 
Hoppas ni får en riktigt härlig lördag!
KRAM!

Kommentarer
Linda Calderon säger:

Ha en fin kväll!

Puss

2013-05-25 | 14:52:40
Bloggadress: http://www.nattstad.se/skenetbedrar
Allis säger:

Tack för en underbar kväll och ett extra Tack för skjutsen!! Så skönt att få åka från dörr till dörr ;) å slippa bussar och annat elände... Ni är bäst!!
Knus å Klem

2013-05-26 | 00:40:31
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback