Ännu en kärlek...

Oj oj oj vad fort tiden gått sedan vi flyttade hit, idag har vi ju faktiskt bott här EN hel vecka :)

Mer eller mindre var dag har vi fixat och donat för att vi vill komma i ordning så fort som möjligt och det har vi lyckats med tycker jag, bara tv och steroprylar kvar typ...
Just nu sitter jag på "mitt" kontor som är klart sånär som på en tavla som ska upp på väggen men vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken vi vill ha så det får ta den tiden som behövs så vi inte stressar fram ett beslut!
 
Något jag däremot är mer än säker på är den här skönheten som jag beställt :)
 
 
Tyvärr måste jag vänta lite till för den släpps först i slutet på mars tror jag och sedan ska den ju ramas in men det är värt den väntan...
Den kommer göra sig riktigt bra här hemma!!!!
I JUST LOVE CAROLINA GYNNING och det kommer verkligen synas men ännu rologare för jag vet att det inte finns lika många idioter som mig (haha)!
 
Nu ska jag för andra gången slänga mig på soffan och bara slappa vilket jag tycker jag är värd!
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Super bra jobbat denna vecka! Klart att du är värd lite slapping o nya soff hörnan! Ska bli kul att se er och det som hänt sen sist, i morgon 😉
Sleep tight dears! 💕💕💕

2014-03-07 | 23:12:55
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback